31 Ekim 2017 Salı

Facebook İstatistikleri- Facebook ile ilgili veriler.

Önce, Facebook, Apple, Google ve Pew Araştırma Merkezi'nden direkt olarak dahil olmak üzere Facebook'un kendisi için genel kullanım istatistiklerine bakalım. Bu size kaç kişinin Facebook'ı düzenli olarak, kaç sıklıkta ve hangi platformlar üzerinden kullandığına dair bir fikir verecektir. Bu rakamları okuduktan sonra, aslında Facebook'un en iyi sosyal medya ağı olduğundan kuşku duyulmayacak.

Facebook İstatistikleri - Demografi
Sonra, Facebook'un aktif kullanıcıları hakkında bazı demografik verilere göz atalım. Kim oldukları, nerede oldukları, ne yaptıkları, ne kadar yaptıkları ve çok daha fazlası.
  • Facebook kullanıcılarının% 56'sı erkek,% 44'ü kadın. Facebook Kitle Görüşmeleri - Kendini Bildiren)
  • Facebook kullanıcılarının% 40'ı evli,% 38'i bekar,% 17'si bir ilişki içindeyken% 4'ü nişanlı. Facebook Kitle Görüşmeleri - Kendini Bildiren)
  • Facebook kullanıcıları öncelikle ABD'de (% 12), Hindistan'da (% 11), Brezilya'da (% 7), Endonezya'da (% 5) ve Meksika'da (% 4) yer almaktadır. Facebook Kitle Görüşmeleri - Kendini Bildiren)
  • Facebook kullanıcıları tarafından konuşulan en iyi diller İngilizce (ABD -% 31), İngilizce (İngiltere -% 11), İspanyolca (% 10), Portekizce (Brezilya -% 7) ve Endonezya (% 5). Facebook Kitle Görüşmeleri - Kendini Bildiren)
  • Tüm Facebook kullanıcılarının en iyi iş unvanları Yönetim% 25, ​​İdari Hizmetler% 22, Satışlar% 17, Üretim% 14 ve Kişisel Bakım ve Ev Hizmetleri'dir (% 12). Facebook Kitle Görüşmeleri - Kendini Bildiren)
  • Facebook kullanıcılarının% 68'i üniversite eğitimi alıyor. Facebook Kitle Görüşmeleri - Kendini Bildiren)
  • ABD'de Facebook kullanıcılarının% 74'ü ev sahibi. Facebook Kitle Görüşmeleri - Kendini Bildiren)
  • ABD'deki Facebook kullanıcıları için en yüksek ortalama hanehalkı geliri, 50.000 - 75.000 $ (% 23), 75.000 - 100.000 (% 19) ve 150.000 - 250.000 $ (% 15) aralığındadır. Facebook Kitle Görüşmeleri - Kendini Bildiren)

Facebook İstatistikleri - Messenger
facebook istatistikleri
Facebook Messenger, hedef kitleye ana Facebook platformu olarak ulaşmak isteyen işletmeler için güçlü olduğunu kanıtlıyor. İşte Messenger'ın ne kadar popüler olduğunu ve işletmeniz için ne kadar önemli olabileceğini söylemek için Facebook, Apple ve Google'ın istatistikleridir.
  • Facebook Messenger, her ay 2 milyardan fazla mesaj (otomatik ve kişi tarafından başlatılan) üzerinden alışveriş yapan 1.2 milyar kullanıcı tarafından (kişi ve işletmeler) kullanılır. Facebook Messenger )
  • Facebook Messenger, iTunes mağazasındaki 3. en popüler ücretsiz uygulamadır ve şu anda her iki mağazadaki Facebook uygulamasından daha popüler hale gelen Google Play mağazasında 9. sırada yer almaktadır. Apple ve Google Play )
  • Messenger'da her ay 100.000'den fazla aktif bot var. Facebook Messenger )
  • Bugün% 59 daha fazla mesaj gönderiyor ve kullanıcıların% 56'sı mesajlaşmanın gelecek iki yılda artmasını bekliyor (gruplar halinde% 50, gruplar için% 60 ve işletmelerde% 67). Mesajın Fazlası - Facebook )
  • Kullanıcıların% 76'sı mesajlaşma hayatlarını iyileştirdi ve 1'de 2, gruplar için daha basit, daha sürekli, daha kolay, daha sık ve daha düşünceli oldukları için ilişkilerini geliştirdiklerini söylüyor. Mesajın Fazlası - Facebook )
  • % 59'u arkadaşlarıyla ve ailenle bağlanmak için mesajlaşma kullanıyor ve% 54'ü ağlarını genişletmek için onu kullanıyor. Mesajın Fazlası - Facebook )
  • Nielsen tarafından araştırılan 12.500 kişinin% 53'ü, mesaj verebilecekleri bir işle alışveriş yapmaya daha yatkın. 2020'de Değişiklikler: Mobil Hizmet Ekonomisi - Facebook )

Facebook İstatistikleri - İçerik
Facebook izleyicileriniz için içerik yaratmak mı arıyorsunuz? İşte, Facebook hikayeleri, başlıkları ve daha fazlasıyla ilgili veriler.

Facebook İstatistikleri - Mobil
facebook istatistikleri
Mobil kullanıcılar masaüstü kullanıcılarını birçok seviyede tutmaya başlıyor. İstediğiniz mobil kitleniz için Facebook'ta daha iyi içerik ve iş yaratmak için kullanabileceğiniz, Facebook'tan mobil kullanıcılarıyla ilgili bazı istatistikler.

Facebook İstatistikleri - Video
Videolar yaparsanız veya canlı video yayınlamak istiyorsanız, bu Facebook istatistikleri, kitleniz için en iyi video içeriğini belirlemenize ve neden yayınlanmaları gerektiğine yardımcı olmalıdır

Facebook İstatistikleri - Satın Alma
facebook istatistikleri
Facebook, yalnızca Facebook'daki etkinliği izlemekle kalmaz, aynı zamanda kullanıcıların satın alma davranışlarını belirlemek için diğer veri sağlayıcılarıyla bağlantı kurar. İşletmeleri, Facebook'un alıcılarının alışveriş yolculuğunun önemli bir parçası olabileceğine ikna etmek için bazı veriler.

Facebook İstatistikleri - Reklamcılık
Facebook'ta reklam vermek mi arıyorsunuz? İşte size iyi bir fikir ve nasıl yapılacağına ikna etmek için bazı istatistikler.

Hiç yorum yok: